دلم گرفته (مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر)

برام دعا کنین که تمام بشه واسم این دل گرفتنا تمام بشه تمام غمایی که من و دیگران رو اذیت میکنه و زجرشون میده.

ای کاش میشد وضعیت اقتصادی ، خانوادگی و اجتماعیم اجازه میداد که میتونستم برم جاهایی که دوسشون دارم و هر چقدر دوست داشتم اونجا بمونم و خودمو پیدا کنم که کیم چیم و هدفم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم تنهایی رو اونقدر تجربه کنم که ازش بیزار بشم

دوست دارم برم یه جای دور از اینجا زندگی کنم

دوست دارم همه جای کشورمو ببینم

دوست دارم  با شهدا همراه بشم

دوست دارم یه زندگیه با خدا و پرآرامش وشادی داشتم

دوستامو دوست دارم اما گاهی از خودم بیزار میشم که براشون خیلی کمتر از انتظارشونم

ای کاش میشد حرف دل اطرافیانمو میشنیدم بدون اینکه حرف بزنن

ای کاش میشد سیاست تو روابط اجتماعی نمیومد

ای کاش میشد زندگی از زمان تولد تا مرگ پر از آرامش  بود

ای کاش میشد زندگی ها رو با خدا شروع و با خدا به پایان رسوند

ای کاش میشد دروغ نبود

ای کاش میشد نمازامون از روی عادت یا ریا نبود

ای کاش میشد گریه ها پرسوز نبود

ای کاش میشد عشق ، عشق باقی میموند

ای کاش میشد فریادی بزنم که همه صدامو بشنون اما تا خودم نخوام به روم نیارن

ای کاش میشد گریه ها نبود اگرم بود از شادی وبا یاد خدا بود

ای کاش میشد کاش ، کاش نبود

...

خدا جون با تمام اینا تا دنیا دنیا باشه میگم دوست دارم و شاکر و چاکرتم

بچه ها گریه نکنین من خودم به جای همتون گریه کردم و توی خودم فریاد زدم و بغضمو خفه کردم


خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت23:11---7 آبان 1391
خسته ام ، خسته تر از آنی که ذهن ، دست ، نگاه یاری کند ......
امیدوارم من و همه عزیزان دل خسته علی الخصوص شما به یه آرامشی برسیم .........


سرباز گمنام
ساعت20:30---6 آبان 1391
سلام دوست عزیز.انشاالله که حالتون خوب باشه واز ته دل براتون آرزو میکنم که به تمام کاشهایتان برسین.
امیدوار باش که روزهای خوبی هم در پیش داری.
این درد دل شما با دوستان قطعأ جزءخاطراتتون میماند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 2 آبان 1391برچسب:دلم گرفته, توسط